15.04.14

Jen info:)

Ahojte☻

Promiňtě, že jsem tady dlouho nebyla, ale byla jsem s rodiči v Anglii☺
Jely jsme za rodinou a byly jsme tam týden☻

Měla jsem pro Vás nachystaný vážně hezký článek, který se mi musím uznat povedl, byl o tom, kde jsme všude byly a co jsme dělaly☺

Psala jsem ho a měla jsem ho skoro hotový, ale šla jsem ven, uložila si ho a večer se rozhodnu, že ho dopíšu a zveřejním a on tam nebyl!!!
Hledala jsem ho všude, byla jsem smutná, jelikož jsem si s ním dala práci a všude byly obrázky..

Znova se mi to nechce dělat, protože už to tak nenapíšu a prostě to nebude ono:((

Takže doufám, že se nějak moc extrémně nezlobíte a myslím si, že v mojí situaci by jste se zachovali stejně☺

No to by bylo vše o té Anglii☺

Takže jsem byla teda po asi více, jak týdnu ve škole a dostala jsem známky z kontrolky z matiky a dostala jsem 1 a měla jsem plný počet☺
Moc mě to potěšilo a ještě jsem dopisovala ostatní kontrolky, které mi chyběly, ale měla jsem toho hodně, tak jsem dostala i nějáké 2☺

Ve čtvrtek budou Velikonoční prázdniny!! Aspoň něco☻
Budu se učit na přijímačky, které se mi strašně rychle blíží:(

Jsem celkem nervózní, ale naopak si myslím, že budu ještě více nervózní, když najedu na jejich stránky a uvidím výsledky:(


Néééé

Ale chci to dát, hlavně pro rodiče:)
Budu se hodně snažit☺

Takže mi asi za týden v úterý dopoledne držte palce!!

To by bylo pro dnešek vše☺
Bylo to spíše takové info, až víte☺

Asi ve čtvrtek, nebo někdy se ozvu♥

Hezký den☻☺☻☺

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat