04.04.14

Deníček 4.4.2014

Ahoj:)

Delší neaktivita?
Hmmmm, asi kvůli tomu, že škola byla příšerná, nechodím na tréninky, jelikož jsem zdravotně špatná, ale to nechci probírat:(((
a učila jsem se..

So what today?





Takže dneska jsem vstala jako obvykle a snídaní jsem nějak neřeešila;););)
jen jsem si dala sousto lupínků a šla do školy, šlo se mi celkem dobře, ale přišla jsem do školy a přišel nával nervozity...-> první hodina matika!!:(
Někteří si řeknou ok matika to zvládneš, ale psaly jsme KP :(
Písemku jsem měla napsanou kupodivu rychle☻☺
a doufám, že horší známka jako 2 to nebude;)

Jen jsem Vám zapomněla říct, že jsem odevzdala přihlášku na jeden gympl a zanedlouho budu dělat přijímačky, takže možná tady moc nebudu, chci se tam dostat:)
Rodiče by byli určitě rádi:) a já určitě taky:) Chtěla jsem jít na Open Gate, ale je jen od 5 třídy:(
Rodiče mi slíbili, že když se na gympl dostanu, tak mi koupí něco, co si zasloužím a to co už dlouho chci:)
Hmmm, přemýšlela jsem a už dlouho chci jet do Ameriky, ale to se nestane:D:/

To už jsem se dost rozkecala, potom se ve škole nic jiného nestalo;)

Přišla jsem domů a chtěla jsem jít ven, ale nebylo s kým a nemůžu moc kvůli zdravotním problémům(noha).
Takže zatím sedím doma, koukala jsem se chvíli na PLL(pretty little liars), jedla nanuk a měla bych se učit na pondělí kvůli fyziky, fuck:(
Velká písemka a nic neumím:D ☻«
Potom mi asi pojedeme nakupovat;)

A zase jakou normální pátek televize, Macbook, atd:)
Chci se dívat chvíli na Disney Channel a potom si to dám asi na Méďu Béďu:)

Už budu muset končit Bye:-*

Lilian xoxo♥


Žádné komentáře:

Okomentovat