20.06.14

Co se poslední dobou přihodilo?

Ahojte

Ve škole se to už uklidnilo a já si zpravovala známky, jak nejvíce to šlo, kvůli tomu gymplu:)
Paní učitelky už poslední dobou moc nemají náladu na zpravování známek, jelikož jsme strašně hluční a ony se už vidí někde u moře:)

Asi ve středu jsem byla seznámena s mými výsledky, takže budu mít ty samé jedničky:)
Takže už mám takovou tu pohodičku, protože jdeme v pondělí na výlet a potom už to bude jen takový hrací týden:)

Tu rozlučku jsem naplánovala s 5ti lidma a půjdeme do palačinkárny, kde si to doufám užijeme":)
Potom se ještě musím s mamkou domluvit, jestli by u nás mohly spát:)

btw:Jsou to jen holky

Kdyby bylo hezky mohly by jsme třeba do stanu apod.:)

Mamce už napsali ohledně Macbooku, takže byl tam přetrhlý kabel, takže mám právo na nový:3
Takže po vysvědčení pojedeme nakoupit věci a potom do Applu:))

Jsem ráda, že ho budu mít zpátky, mamce psali, že se nic nezachránilo z různých prezentací apod.

mě to nevadí, je konec roku a všechny práce jsem si dávala na flešku!
Takže super:)

Říkala jsem si, že když budu mít ten Macbook, tak budu více aktivnější na blogu, ale blog bude pro mě v podstatě jen koníček, protože bude hezky, prázdniny, budu asi na 3 týdny v Americe, možná 4 týdny, podle toho, jak to udělají v práci, taťka tam jede za tím kámošem taky pracovně, takže to je OK, ale nevíme, jak to půjde v práci mamce:)

To by bylo pro dnešek vše:)

ILY♥

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat