08.06.14

My june feelings

Moje sny je jedna z věcích, nad kterou strašně ráda přemýšlím..
zkusím Vám jich pár napsat

1) Krásný domek v cizině
stačilo by to třeba jen pronajmout☻

2) Procestovat svět
Sen je procestovat svět, poznávat nové kultury, zvyky, jazyky apod.

3) Vzít svou mamku na dovolenou snů
Mamku moc miluji a někdy, jak budu starší bych jí chtěla pozvat na dovolenou♥

4) Mít perfektní tělo
Asi sen každého, chci ho mít aspoň pevné do plavek♥

5) Mít svou vysněnou práci
Moje vysněná práce je někde, kde mě to bude bavit
proto jdu na gympl, abych měla ještě dost času se rozmyslet, co budu dělat"
☻☻

Tak a tohle by bylo jen 5 mých snů, mám samozdřejmě ještě více, ale je mi teprve 13, hodně se toho změní a já se budu měnit s tím.
třeba už potom nebudu chtít studovat, což si myslím že budu chtít!

Bylo to jen něco málo
ale myslím si, že to aspoň trochu stačí!

ily

Lilian xoxo♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat