15.06.14

TAG: What makes me me?

TAG: Co dělá mě mnou?


Doufám, že se o mě dozvíte zase o trošku více♥


1. Kolik měříš?
 Okolo 170 cm

2. Kolik ti je let?
13

3. Kdy ses narodila?
 12.8. 2000

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? 
Nosím to, co se mi líbí, ať je mi v tom dobře. Mám ráda botasky apod.

5. Máš nějaké piercingy/tetovaní? 
ne

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš? 
Nesnáším maso (ale musím jíst alespoň kuřecí), koprovka, houby, apod.

7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička? 
Mám jich hodně, naposledy jsem si pustila Calvin Harris- Summer

8. Zlato vs. Stříbro? 
Mám ráda oboje, možná více stříbro)

9. Jaké jsou tvoje záliby? 
Sport, čtení, vaření, tanec, herectví♥

10. Rtěnka vs. Lesk na rty? 
používám více lesky, ale rtěnky jsou krásné♥ doufám, že si do léta nějakou pořídím)

11. Zima vs. Léto 
LÉTO!

12. Máš akné? 
někdy se mi objeví na tváří nějaký ''beďar'' ale NE:)

13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
 Normální až suchá

14. Máš pihy?
 nee)

15. Jakou velikost mají tvé nohy/boty 
37.5-38.5

Doufám, že se Vám článek líbil:)

Lilian xoxo♥

Zdroj: http://liceni11.pise.cz/3-tag-co-dela-me-mnou-what-makes-me-me.html

1 komentář: