02.06.14

Welcome June!

Ahojte, takovéhle články budu dělat asi každý měsíc!:)

Budu ho brát v smyslu, že tady budu psát co bych si chtěla pořídit a co bych chtěla, aby se stalo!

Takže jako první se mi asi honí hlavou to, že jsem se dozvěděla když mamka byla na schůzce na gymplu ohledně informací budu muset mít dobré vysvědčení na konci roku, ať ví, že se prostě budu snažit"

Jj, takhle budu vypadat☺☺☻☻

Další je to, že už chci konečně mít spravený Macbook, říkali, že se to pokusí opravit do měsíce a když to nepůjde budu mít právo na nový:)
Jsem celkem nervní, že ho nemám..
musím se dělit s rodiči o jejich, ale oni tam jsou často ohledně práce, tak mi zbyde jen to, abych byla na iPadu, ale seminárky se na něm špatně píšou!:(


Potom bych moc chtěla psa☺
Mamka se na mě dívala celkem zděšeně, kdo ho bude hlídat, jak budeme v Americe, ale to se nějak zvládne ne?☻☻
Možná asi po Americe!!
prostě miluju film
''čivava z Beverly Hills''
a od té doby tyto psy miluju♥


Taky si moc přeju jít zase s mamkou na nákupy a koupit si asi
''jeans boyfriend'' a taky chci nové ''conversky''
jelikož jsem je poslední dobou střídala s ''air maxy''
Měla jsem je už asi 2,5 roku☺

plánuju si hodně věcí koupit v Americe, je to jejich styl
Takže si šetřím penízky☺
Babička mi poslala dneska na den dětí♥


Chci si přečíst ''hledání aljašky''
Dneska jsem dočetla ''Hvězdy nám nepřály''
Je to úplně dokonalé, dojemné
Strašně mi bylo líto co se na konci stalo
Tato knížka mě hodně povzbudila a řekla, že zdraví je vážně důležité

Poslední dobou jsem zase závislá na hře ''HAY DAY'' ach jo:(
Miluju tu fotku☻

Potom jsem se jednou na fb dívala na hry a zmáčkla jsem na ''farm heroes saga''
Jsem posedlá:(((
Ale je to super!!

Taky si někdy musím zajít koupit novou nabíječku na iPad, asi všichni, kdo vlastní něco do Applu
ví, že mají příšerné nabíječky, které se strašně lámou-.-
Na iPhonu se mi taky začíná lámat☻

Ještě si musím domluvit s nějákými kamarády ze školy a třídy takovou menší rozlučku..
Už s nimi nebudu no:o
Asi zajdeme na pizzu, nebo do palačinkárny♥

Určitě mě čekají další věci, jako konec roku atp,.
To bylo takové nejhlavnější, na co jsme si tak vzpomněla

Mějte krásný a pohodový červen

A u dalšího článku ahoj!

Lilian xoxo♥


Žádné komentáře:

Okomentovat