23.10.14

Po ''100 letech'' zpátky na blogu

Ahoj!

Už máme pomalu druhý měsíc školy za námi, 100 % jste si všimli, že jsme tady skoro měsíc nebyla, za což se nehorázně stydím:(

Abych řekla pravdu ani se mi moc nechtělo :D
Měla jsem celkem dost učení! A neustále to přibývá:(
Byla jsem na začátku října na týden v ANGLII! Bylo to úplně dokonalé♥ A moje třída je více, než dokonalá♥ Moc jsme si to užili!:)
Už nechodím do atletiky, moc dobrý kolektiv tam nebyl, ale mamka mě přihlásila do nějákých tanců, které jsou celkem dost úspěšné!

Holky tam jsou úžasné a během malé chvilky jsme si padly do oka♥
Tréninky mám jako začátečník 3x týdně, za pár týdnů/měsíců budu mít, jako holky 6x týdně, myslím, že ve středu nebo ve čtvrtek nemají! Jinak soboty a neděla dopoledne!
Poslední dobou se hodně dost hodně zhoršilo počasí, třeba teď celkem prší, ale je nehorázná zima:(
Učím se vždycky s dekou a čajem:)
Už jsem Vám několikrát psala jestli by jste mi napsali nějáké návrhy na články, které by jste si rádi přečetli.

Moc nepíšete, tak bych Vás chtěla poprosit aby jste aspoň něco napsali:)
Byl mi doporučen i Cestovní Tag, udělám ho někdy později, něco o cestování jsem psala ZDE

Jinak co říkáte na to, že se blíží Vánoce? Nemůžu tomu uvěřit a strašně se těším na rodinu z Anglie!
Určitě ráda udělám článek něco ve smyslu ''co koupit blízkým na Vánoce?''

To by bylo pro dnešek asi vše:)

Mějte se krásně 

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat