03.11.14

Sportovní TAG

Ahojte!


Dnešní článek bude opět TAG:)

Bude to sportovní TAG, doufám, že se TAG bude líbit a můžeme jít na to!
1) Měla jsi ráda sport odmala?
Ano, ráda jsem si zahrála fotbal, tělocvik jsem vždycky milovala:)

2) Jsi momentálně v kondici? Pokud ano, co ti v tom pomáhá?
Momentálně jsem:)
Sportuju hodně, tančím a dělala jsem atletiku, takže si ráda zaběhám a ''vyčistím'' hlavu:)

3) Jaký je tvůj oblíbený sport?
Tanec, atletika, fotbal, tenis,...

4) V čem je pro tebe výhoda provozovat sport?
Kondice, zdraví, dobrý pocit,..

5) Jak se stravuješ, když provozuješ sport?
Stravuju se normálně, jako bych sport nedělala:)
Nejím moc sladkosti, miluju zeleninu a ovoce!
Taky jsem si poslední dobou oblíbila přesnídávku:)!

6) Držela jsi někdy dietu?
Já jsem ráda, když ztloustnu:)
Mám problémy s přibíráním, už je to lepší, ale minulý rok byl pro mě hrozný.
Všichni říkali jaká jsem anorektička atd:(

7) Vlastníš doma nějaký stroj, který ti pomáhá udržovat se v kondici?
Máme doma posilovnu :D
Takže asi tohle:)

8) Jak se cítíš po cvičení?
Cítím se neskutečně:)
Je super pocit vědět, že jsem pro sebe něco udělala!:)

9) Chodila jsi někdy do posilovny?
Samozdřejmně:D:D:D:Dd


A co vy a sport?


Lilian xoxo♥


Žádné komentáře:

Okomentovat