21.12.14

Last Sunday of advent!!!!

Ahojte!

Dneska je poslední adventní neděle!
Rozhodla jsem se, že dneska nenapíšu tématový článek, ale jen ''povídací'' :-)


-poslední dobou pořád přemýšlím co psát za články, aby Vás bavili, ráda bych, aby jste mi napsali, co by jste chtěli nového na blogu, jaké články apod...:-)

-včera jsme s mamkou měly takovou uklízecí sobotu:-), byl to takový předvánoční úklid, kdy jsme zdobily stromeček, ještě doladily ozdoby apod:-))

-staršně mě mrzí, že není sníh, ikdyž vždycky nadávám, že je z toho potom břečka, ale Vánoce na blátě???:-((((((

-Víte, jak je mi dobře, když není škola??:-))
Lidi tam mám ráda, moc ráda, ale toho učení je hodně, někdy jsem vážně ráda, že to stíhám s tréninky. no, trvalo mi, než jsem si zvykla na prostředí, učení apod., ale teď už to je vpohodě!:-)
Mám jedničky, dvojky, občas padne nějaka trojka,:-)
Ale jinak jsem na sebe celkem pyšna:-Dd


-mamka mi jednou z nějáké pracovní cesty donesla malou svíčku od Yankee Candle -Christmas cookie, strašně mi voněla, ale já jsem si slíbila, že jsi jí zapálím až 4. adventní neděli:-)
No a právě jsem si jí zapálila:-) strašně krásně voní a právě hoří vedle mě a je mi dobře!:-))


-v pátek jsme si ve škole rozdávaly Vánoční dárečky:-)) a vyměnovaly jsme si cukroví:-)
Co vy? už máte všechno napečeno?:-))

-včera jsem si dělala nehty trošku s vánoční témetikou:-)
Dala jsem si červený lak a na prsteníček bílý, až to zaschlo na bílý nehet  jsem si červeným lakem (štětečkem) nakreslila vločky:-))

tyto nehty jsou nádherné♥

-jinak se na Vánoce strašně moc těším:-)
Na jeden dárek se strašně moc těším, protože mi přijede už zítra♥
RODINA Z ANGLIE♥

-jsem ráda, že jsem nakoupila všechny dárky na Vánoce dříve, protože jak vidím ty přeplněná nákupní centra? jsem moc ráda:-) A co jste vy koupili svým kamarádům a rodině?

-no a jako poslední věc mě napadlo, že bych mohla udělat nový typ článků, jako ASK LILIAN, kde by jste mi psali otázky do komentářů nebo na mail lilianxoxo8@gmail.com
Dejte mi vědět jestli by se vám to líbilo! Jen by byla tedy ta podmínka, že by jste mi psali ty otázky!! :-))))

To by bylo vše
Krásné prázdniny!!

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat