22.12.14

WINTER/ CHRISTMAS NEEDS

Ahojte!

Dnes pro Vás mám 

Mé nutnosti v zimě:-)

Budou tady i blbosti, které nepatří mezi strašné nutnosti, ale potřebuji je:Dd

TEPLÉ OBLEČENÍ
je to celkem blbost, pro určité lidi je to samozdřejmost, 
ale jak vidím některé lidi je mi zima za ně:D


ŠÁLY
šály miluji nekonečné šály!
Taky mám ráda šátky!!
Které kromě léta nosím pořád, 
je to pro mě strašná závislost-

třeba čepky nerada nosím a vezmu si je jen na lyže, nebo když sněží;)
no a rukavice?
radši nosím ruce v kapsách :D
Ale určitě doporučuji rukavice, s kterýma jde ovládat telefon!!:-))


BALZÁM NA RTY
celkem dost trpím popraskanými rty, s kterýma mi pomáhá jeden balzám, o kterém jsem už mluvila:-)
máme ho doma pro všechny a kupujeme ho vždycky na horách v těch lyžařských obchodech? nevím, jak se tomu říká:-) má SPF 30
Jen jsem strašně líná se vždycky kouknout na název :D
jestli nezapomenu, tak dám sem fotku :D
uuuuu už jsem ho našla''


ČAJ
nevím proč, ale čaj miluju,
omg
sypaný
v sáčcích
zelený
ovocný
prostě čaj je nejlepší pití
nesnáším perlivé minerálky!
Jen neperlivé jahodové :D
Winter Inspiration ♥ / Tea♥ on we heart it / visual bookmark #45599033

SVÍČKY
kdo čte tento blog už delší dobu ví, že jsem zavislák:D
pořád svíčky, nejlepší dárek svíčky

nejnovější je tahle:-))

VODĚ ODOLNÁ ŘASENKA
já v zimě strašně slzím, takže miluju člověka co vymyslel vodě odolnou řasenku..
v podstatě já nosím vodě odolnou řasenku celý rok :D

VÁNOČNÍ FILMY A SERIÁLY
nemusí být Vánoční, ale filmy a seriály miluji celoročně!!
Filmy: Grinch, Sám doma, Klid a pohoda, Stella apod..
Seriály: Jak jsem poznal vaší matku, PLL


JÍDLO
omg, miluju jídlo, 
cukroví, bramborový salát, řízek apod.
jídlo
vánoce miluju i kvůli toho, protože můžu ztloustnout!!


---------------------------------------------------------------------------------------
To by bylo pro dnešek vše!:-)
Určitě by se toho našla ještě hromada, ale tento článek je jen narychlo a nebyl nějak promyšlený!:-/
Určitě se zítra těšte na další článek(jestli ho stihnu)


Mějte se krásně a nezapomeňte, že do Vánoc zbývají dva dny!!


Lilian xoxo♥









Žádné komentáře:

Okomentovat