12.12.14

❅Winter outfits❅


Ahojte!

Dneska jsem udělala na polyvore.com zimní outfity, se kterýma se s Vámi podělím:-)


1)
 Untitled #92

Tento outfit ráda nosím v tomto počasí, kdy občas zasvítí sluníčko, ale je zima..
Osobně mám moc ráda svetry! Takže svetry se u mě neztratí!! :-))
Dále obyčejné skinny jeans, které poslední dobou s legínama nosím nejvíce! :-)
Poté kozačky, kterých mám více a také si je půjčuji s mamkou!:-)

Moje oblíbené černé sáčko a prostorná kabelka!
Dala jsem zde tuhle od MK, mamka jí má a je velmi prostorná, takže tuhle bych doporučila!

Vleze se do ní určitě hodně učebnic apod.:-)
Já střídám kabelky s batohy! :-)


2)
Untitled #93
Dále tady mám outfit, který se dá nosit na jaře, podzim a v teplejších dnech v zimě:-)
Obyčejné černé ryfle nebo legíny.
Poté obyčejný jednobarevný nátělník (já nejvíce nosím bílý)
Nátělník zpestříme Kardiganem, ketrý jsem si za poslední dobu moc oblíbila!!
Místo Kardigenu můžeme použít jeansovou bundičku:-)
Normální obyč. conversky, které jsou mojí nejnošenější obuví!:-)
Celý outfit spestříme velikou teplou pohodlnou šálou!!
Nebo můžeme šálu vyměnit za nějáký náhrdelník:-)

3)
Untitled #94
Tohle je můj Vánoční outfit:-))
Nemám ho celý den, protože na večeři se oblíkáme ''slavnostně''
Ale přes den si jen tak ležím na sedačce v obýváku, s nejroztomilejším svetrem♥
Tepláčkama a mýma oblíbenýma sobíma botičkama:-))
Dále piju čaj, který miluji:-))
Ovocný nebo zelenýý:-))


----------------------------------------------------------------------------

také moc ráda nosím své hodinky, bez kterých nevýjdu z domu!!
Ale to je pro mě taková samozdřejmnost, takže to ani už neříkám:-D

To by bylo pro dnešek vše!!
Dolů do komentářů mi napiš, jaký článek by jsi chtěla (popřípadě na pište na mail lilianxoxo8@gmail.com)

Krásný den♥

Lilian xoxo♥



2 komentáře: