18.12.14

Zimní tag

Ahojte!

Dneska přicházím se ZIMNÍM TAGEM!
 Doufám, že se bude líbit a jdeme na to!:-)


1) Oblíbený zimní lak na nehty?
Já moc ráda nosím Vánoční, jako jsou červené, zelené, bílé, zlaté apod.:-)
Značku moc neřeším, který se mi líbí ''hrábnu'' po něm:-)
Mám jinak ráda essie, rimmel london, rychleschnoucí laky od astor,..

2) Oblíbený zimní produkt na rty?
Koupila jsem si BABY LIPS, ale zázrak to není:-)
U mě pořád vede eos:-))
Potom mamka používá carmex a ještě máme jeden, který kupujeme vždycky na horách:-)), ale teď si nevzpomenu, jak se jmenuje!:-(

3)Nejvíce nošené zimní oblečení?
U mě asi bunda:-Dd
No potom svetry, vzorované legíny apod.:-))

4) Oblíbený zimní doplněk?
Celoročně nosím již zmiňované hodinky!:-)
Určitě šála, čepice, rukavice,..

5) Oblíbená zimní vůně / svíčka?
Pořád se opakuju svíčky Yankee Candle:-)
Ale určitě pro lidi, kteří nechcou investovat do svíček, stačí z ikei:-))

6) Oblíbený zimní nápoj?
určitě čaj!:-)

7) Nejoblíbenější vánoční film?  
U mě vede Sám doma, Grinch apod.:-))
Úplně všechny české klasiky nesleduji, ale mám ráda Popelku

8) Nejoblíbenější vánoční písnička?
Nerozeznávám hudbu v nějáké období, ale určitě  klasické koledy, také se mi líbí písnička od Ariany Grande- Santa Tell Me!
:DDDD

9) Oblíbené vánoční jídlo/cukrovinka?
Perníčky, rohlíčky, prostě klasika


10) Oblíbená vánoční dekorace v letošním roce?
Já mám nejraději světýlka!
U nás doma máme balkóny ozdobené rampouchy, apod.
Můj pokoj je tento rok asi nejvíce ozdobený, jak kdy byl:-)

11) Co je v horní části seznamu na Vánoce?
Rodiny: Ipad 3 mini gold
Já: Oblečení, doplňky:-)

12) Plány na prázdniny v letošním roce?
Užívání s rodinou, výlety apod:-))
Silvestr:-))


13) Vánoční wishlist (seznam přání)?
Už jsem o tom psala článek:-)))


14) Blogové/Youtube plány na Vánoce?
Nějak to neplánuju dopředu:-)
Něco uvidím, napadne mě něco, tak to napíšu:-)


Mějte se krásně, zítra poslední den školyy:-)
Díky za 3075 zobrazení na blogu♥

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat