10.07.14

Moje oblíbené knížky?

Ahojte!

Dnešní článek bude o mým oblíbených knížkách

Jako by to bylo včera, kdy mi mamka četla knížky☺

Moc ráda čtu, je to odreagování a miluji to!


Když nevím co si mám přečíst koupím si časopis!
Ráda čtu ELLE,COSMOPOLITAN,VOGUE!:*

A moje oblíbené knížky!

Určitě si ráda přečtu nové knihy Jacqueline Wilsonové, které čtu už hodně dlouho!!:-)

Poslední dobou jsem si zamilovala autora Johna Greena

Potom určitě mezi mé oblíbené patří Deník malého poseroutky!
Určitě doporučuji i filmy!
nedávno vyšel 8 díl!

Potom určitě ráda čtu dívčí romány, také doporučuji např. Babička drsňačka (autor má více zábavných knih), Milionové holky, Deník mimoňky, 

Ráda s mamkou chodím do knihkupectví a když se mi líbí více knih a nechci jí domů zajdu si do městské knihovny!!

Kdybych tady měla vypsat všechny knihy byla bych tady dlouho:-D

To by bylo asi pro dnešek vše!
Doufám, že se Vám článek líbil a v pondělí u článku z Ameriky

AHOJ!!!

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat