02.04.15

Divné věci o mně

Ahojte!!

Dnešní článek bude DIVNÉ VĚCI O MNĚ, pokusím se jich napsat aspoň 1O

Tento článek, jsem začala už psát v listopadu, jen jsem na něho nějak zapomněla a našla ho až teď
(:D)

Já strašně ráda sleduju typy videí jako: Divné věci o mně, Fakty o mně apod.:-))

Můžeme začít!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- míchám jídlo dohromady
když mám oběd a je tam třeba brambor s masem, tak si vidličkou rozšťouchám brambory a maso nakrájím na malé kousky a smíchám všechno dohromady


- když poslouchám písničky třeba v autobuse, tak si strašně často sundávám sluchátka, jestli třeba ta hudba nejde slyšet, nebo jestli se mi neodpojily sluchátka(:D)


- když bylo v módě high school musical, tak jsme si ve škole hrály na Gabrielu, Troye, Sharpay atd.(:D)


- taky jsem byla hodně zažraná do Hannah Montana tak, že jsem si myslela, že když se ráno probudím, tak si ''strhnu'' vlasy a budu blondynka:-))


- V mojem telefonu mám 10% hezkých fotek a 90% strašných fotek s mojí třídou a s holkama z tanců, které nikdo nesmí vidět, takže mám poslední dobou krizi, že nemám co přidat na instagram(:D)


- Když jsem byla malá skákala jsem po stole, sedačce prostě všude, protože jsem si myslela, že podlaha je láva:-))

- Jednou se mi v Americe stalo, že jak jsem si objednávala myslím že ve Strabucks pití, tak se mě ta prodavačka na něco ptala a já jsem jí v pohodě rozuměla, u toho jsem se bavila s mamkou a odpověděla jsem jí česky, dívala se na mě úplně divně a došlo mi to až za pár sekund, mezitím to za mě řekla mamka(:D)¨

- když jsem byla malá, tak mi strašně odstávaly uši, byla jsem s tím na nějakem zákroku:-)

- hodně lidí říká, že poutě a zábavné parky jsou ztráta peněz a že by si radši místo toho zašli něco koupit, tak já jsem opak:-), horské dráhy a všechno kde je adrenalin miluju!!, takže jsem schopná utratit hoooodně peněz za tohle:-))


- když si čistím zuby musím mít u toho puštěnou vodu, ani nevím proč(:D)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak tohle by bylo pro dnešek vše:-)
Napište mi jestli se Vám článek líbil:-)
Taky mi pište jaké články by jste chtěly¨
a ptejte se mě na asku, budu si ho zatím nechávat:-))


Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat