07.07.14

I want to enjoy the holidays as much as possible

Prázdniny si chci užít, jak nejvíce to jde!


Tak první týden prázdnin máme za sebou!
Uteklo to moc rychle, jestli takhle rychle utečou prázdniny zblázním se-.-


Dneska je pondělí(7.7)
Dneska jsme odletěli z letiště Václava Havla v Praze okolo 10h ráno☺
A tím pádem už jsem asi v Americe☻
A jak jsem se rozhodla, že to bude s blogem?
Článek bude asi 1-2x týdně,mám teď toho hodně, takže nestíhám moc přednastavit články:(

Občas(budu se snažit 1x týdně) Vám napíšu článek přímo z Ameriky
Neberte to ve smyslu vychloubání apod. 
Takové články ani nemusím psát, dělám to pro Vás♥
Bude to takové rozdělené na pár odstavců a budu tam psát např. co jsem si koupila, moje zážitky(to ještě uvidím), nechci aby to bylo moc soukromé, takže jak pojedu v letadle rozmyslím se ještě:)

Nevím co bych dále napsala, možná bych se rozhodla, že  články napsané v Americe budou vycházet v nedělí nebo v pondělí, jako souhrn celého týdne a přednastavené třeba ve čtvrtek..

Ještě uvidím, když se mi nebude chtít psát nebudu;)

Mějte krásné pohodové pondělí a u dalšího článku ahoj

ILY♥

PS: O víkendu jsem byla s našima v takové kavárničce, kde dělali krásné kafe♥
Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat