18.05.14

Diary 17.5.

Ahoj! :-) 

Tak jsem se dokopala k napsání nového článku:-) 
Bohužel můj MacBook se rozhodl, že mě naštve, tak se sekl a vůbec nešel zapnou.-.-
Tak jsme ho daly do opravny a čekám, až mi příjde zpráva, že je opraveny:-) 
Jen doufám, že to nebude stát více, jak 5000,- tak přecijen není to ten nejlevnější model:-\ 

Tak jsem se . Apoň rozhodla, že vam napíšu članek na iPadu, chtela jsem na iMacu, ale ten je spíše rodičů a mamka tam teď něco řeší ohledně práce, tak se omlouvám za chyby.:-) 

Takže se omlouvám za neaktivitu, ale chystám pro vás několik článků:-) :-) 


Ale konec vykecávání:-D 
Takže dneska je sobota a já jsem jela dopoledne s mamku do OC, jely jsme se kouknout do Zary, Terranovy,Gate,CK,footlockeru,reservedu,sportu,nike,atd.

Nakoupily jsme celkem dost hezkych kousku 
Nejvíce me potešily nove air maxy:-)))))))
i nějáké podobné jeansy jsem si koupila:-)))

A mamce udělala zase radost kabelka od MK(michael kors)
Mela totiž nedávno narozeniny:-))

Jak jsme prijely domů daly jsme si oběd a šli si sednout k televizi:-)
Rodiče se bavily o te Americe a ještě o vnitřním bazénu, který má jeden spolupracující od taťky nemůže si to vynachválit:-)
Tak možná na podzim:-))

Odpoledne k nám příjdou znamí a ti mají dceru jmenuje se Sára:-))
Tatkové se chtějí dívat  na hokej, tak budu se Sárou asi v pokoji a budeme hrát módní přehlídku, hraje se to tak, ze jedna je u me v pokoji a druha v mojí šatně a dáme třeba za úkol co by si nikdy neoblíkla atd:-)) Potom třeba na xboxu:-))
Je to vážně super:-)

Možná že bychom se domluvily, ze by u nas spala:-))
Strašně se jí u nás libí:-))

Dále nevím co bych napsala:-)

Mějte se hezky♥

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat