24.05.14

Information



Ahojte!

Vím, vím už dlouho jsem tady nebyla:-\

Ale mám tady zase pár důvodů




1) nevěděla jsem co za článek mám napsat:-(
2) bylo krasně:-)
3) zase se mi pokazil Macbook-.-

Takže Vám objasním podrobněji ty body:-D

1) nápady poslední dobou moc nemám, ale napadlo mě třeba recept na ledové frappe..

Kdyby jste meli nejaky napad na článek napište mi na lilianxoxo8@gmail.com :-) :-)

2) poslední týden byl vážně nádherný:-) byla jsem i v bazénu:-)  ikdyž náš bazén je trochu vyhřívaný bylo to dokonalé:-)  už jsem si pomalu začala uvědomovat, že zachvíli jsou PRÁZDNINY!!

3) ZASE se mi pokazil Macbook, mamku napadlo, jestli to není nějáký vadný kus.. tak ho dáme na reklamaci.. no a reklamace je třeba 1 měsíc.. potřebuju ho na školu, takže mi mamka dovolila její iMac.. Tento článek píšu na iPadu a obrázky přidám na iMacu:-D :-D

Takže tohle by bylo info:-) :-)


Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat