20.05.14

Mé nejoblíbenější české youtuberky

Ahojte!:-)

Vítám Vás u nového článku:-)
Konečně mi přišel Macbook, jsem strašně ráda, že šel ještě opravit, tak jsem se hned vrhla na už déle plánovaný článek!
 A to:

MÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ ČESKÉ YOUTUBERKY


Tak jako první bych Vám chtěla říct, že sleduji moc youtuberek, ale vybrala jsem si několik, od kterých nevynechám ani jedno video♥

Určitě jich ale hodně znáte☺

1) TERI BLITZEN
Tak na ní jsem narazila asi v roce 2013 někdy v zime☺
říkala jsem si, jak takhle může mít někdo dokonale upravené video☻
Od té doby jsem se podívala na všechny její videa☺
Příjde mi strašně sympatická a krásná ☺

Odkaz na youtube ZDE!

2) MAKYNA 016
Jí jsem poznala asi přes Teri☺
Příjde mi, že má dobré témata a i hezky zpracované videa;)
Nevím co bych o ní dále měla psát☺ Taky se mi strašně líbilo video MUM TAG☻☻

Odkaz na youtube ZDE!

3) NICI KODEROVÁ
Já myslím, že jí znáte každý☺
Líbí se mi její humor, nadšení a prostě celý vzhled♥
Je moc super☻☺
Má taky velmi kvalitní videa a už se blíží ke 100 videím na youtube♥

Odkaz na youtube ZDE!

4) ANETTE 380
Áááá asi moje první youtuberka☺
První to začlo tak, že jsem četla její blog asi od roku 2012☻☺
A potom týjo ona natáčí☻
Jsem strašně ráda, že zrovna ona natáčí!!
A mám strašně ráda třeba ty rozbalovací videa, jak ona je vždycky nadšená atd,
Nádherné vlasy, skvělou maminku☺
dokonalá vtipná a pořád se budu opakovat♥
Hodná, hubená♥♥♥
prostě co dodat☺
Jedná z nejlepších, díky ní jsem začla s tímhle vším☺
Někdy bych se s ní chtěla setkat☺♥

Odkaz na youtube ZDE!

5) SHOPAHOLIC NICOL
Už není v mým věku, ale je vážně dokonalá
super propracovaný videa♥
skvělý bráška♥
Mám jí moc ráda☻

Odkaz na youtube ZDE!

6) THETEENGIRLLOOK
Super holka, taky moc hezká!!
Má super videa☻
Krásný pokoj,♥
Super styl ☺

Odkaz na youtube ZDE!

7) STYLEWITHME
Další super holka☺
Super recenze
Krásná
Milá, chytrá a takhle bych mohla dále pokračovat♥
z týhle fotky nemůžu♥☻☻☻

Odkaz na youtube ZDE!

Já myslím, že tohle by stačilo☻
Samozdřejmě se mi líbí mnoho dalších, na které se dívám!!
Jen jsem si takhle na rychlo moc neuměla vzpomenout:/

Tak už se nám konečně venku udělalo krásně co?
Tak já si už jdu užívat sluníčka na terasu a trampolínu a pozvu si tady pár kámošek♥

Krásný den☻

Lilian xoxo♥


Žádné komentáře:

Okomentovat