01.05.14

What's new?

Ahojte!

Promiňte za dlouhou neaktivitu, bylo toho hodně atd..

Dneska bych Vám chtěla napsat článek co je nového, prostě stručně popíšu jednotlivé dny, když jsem tady nebyla aktivní! ☺




Takže začnu asi od pondělí (velikonoc)

PONDĚLÍ- 21.3
Velikonoce jsem si užila, jelikož jsme jely do zoo Olomouc☺
Byl to moc hezký den a já jsem se trošku odreagovala před přijímačkama☺
Dojely jsme domů asi v 16,30 a já jsem si udělala hygienu, vzala jsem si müsli s ovocem♥ a šla si sednout do pokoje a učit se na přijímačky☺

ÚTERÝ- 22.3
Vstala jsem asi v 6,15 a v klidu jsem snídala oblíkala atd., ale když mě mamka zavolala, že už vyrážíme zmocnil se mě strach, ten hnusný knedlík v krku, a bolest břicha, bylo to nepříjemné, ale byl to 'adrenalin' ☻
Přijely jsme před gympl a já jsem si řekla, když vydám ze sebe všechno budu tady od září chodit, budu tady 6 let a budu na sebe pyšná i rodiče budou, nemusím potom dělat v 9 třídě další přijímačky...Když jsem si to říkala pořád už se to zlepšilo☺ Šla jsem do třídy a sedla si do prostřední řady v zadu☻ Bylo přesně 8 hodin a nějaká paní nám dala zadání, že se můžeme pustit do psaní☺ V celku mi to šlo a měla jsem to hotové rychle..Potom, jak jsem dopsala přijímačky čekala na mě mamka před školou a jely jsme domů☻ 
Lehla jsem si v pokoji na postel, pustila si písničky a těšila se na výsledky..

STŘEDA- 23.3
Šla jsem normálně do školy, potom jsem šla s kamarádkami ven a potom jsem byla na terase a odpočívala.

ČTVRTEK- 24.3
Šla jsem do školy, ve škole bylo v pohodě, jelikož jsme jely někam do divadla☺
Doma na mě čekala mamka a říkala, že mám donést noťas, že se podíváme na výsledky, hmmmm ☻
Vůbec se mi nechtělo vidět, jaká jsem:(
Mamka vytáhla moje číslo a najela na stránky školy, už to tam bylo...
Řekla jsme, že budeme hledat od zadu..
Pod čarou jsme nemohly najít moje číslo, takže asi budu nad čarou že? ☻☻☻
Přesně tak!!!
Byla jsem 5 z 150 žáků!!!!
Takže je mi super!!

PÁTEK- 25.3
Nějaká přednáška ohledně výletu☺
Večer k nám přijeli známí a oslavovali jsme!!

SOBOTA- 26.3
Pamatujete si, jak mi rodiče řekli, že když udělám přijímačky splní mi něco, co už dlouho chci☺
hmmm
tak mi řekli, že pojedeme do Ameriky♣♣
•Jsem happy, jak dva grepy•
Taťka tam má nějakého kámoše, tak tam pojedeme někdy na začátku července☺☺
Asi na 2-3 týdny budeme bydlet někde u něho, jelikož má velký dům a má tam dva volné pokoje, taky má dvě dcery!!
kdyby to tam takhle vypadalo, ale ne:)
Máme podobný bazén☻ale trošku menší☺
Je to nějáká vila na Floridě☺

NEDĚLE-27.3
Pořád jsem nemohla uvěřit tomu, že jedeme do Ameriky○
Byli jsme doma a seděli na zahradě a opékali☺

PONDĚLÍ- 28.3
Byla jsem ve škole a potom jsme šli na kontrolu s kolenem☺
Příští týden budu fit a začnu znova svou 'kariéru' ☻☻
A jinak nic zajímavého se nestalo☻

ÚTERÝ- 29.3
Nebyla jsem ve škole, jelikož jsem šla k zubaři, který mi trhal zub, neměla jsem místo v puse☻
Potom jsme šli večer na pizzu☻

STŘEDA- 30.3
Škola cajk☺
Učíme se, ale já to celkem 'lajdám'
Byli jsme venku a miluju, když je nádherně♥♥

ČTVRTEK- 1.5
Dneska♥
Asi uschnu, nebo ne☻
Jdeme se někde projít, opékali jsme na terase☺¨
Zítra další prázdniny↓
Teplo♥
Krása♥
I love it♥

To by byl celý článek, doufám že nevadí, že jsem neměla čas a tímhle jsem vám to chtěla vynahradit!
Děkuji za návštěvy ILY♥

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat