24.03.14

Deníček 24.3.2014

Ahojte!

Dlouho nebyl článek, tak promiňte!

Stejně tady nikdo nechodí:D 
žádné komenty, ale to je jedno;););););););););)

Už podle názvu víte, že to bude deníček:)

Jen to nějak shrnu


Hlavou se mi honí jen to samé..
ŠKOLA, ŠKOLA, ŠKOLA

Mám toho dost:(
štve mě to, je toho hodně, samé písemky, ale musím to zvládnou..
Venku je škaredě, učím se na kontrolky a nemám moc času:(

Ještě musím dopsat pár kontrolek, na které jsem chyběla, možná že toho mám kvůli dovolené, na které jsem teď byla hodně. Jen už prostě potřebuju trochu oddych..

Nádech
Výdech
Nádech 
Výdech

Tak dobrý:)

Takže dneska ráno jsem byla celkem utahaná, jelikož jsem včera přijela z takové malé dovči:)
Psali jsme kontrolku z Angličtiny, která se mi myslím povedla na 1 nebo 2:)
Vůbec mě nebaví němčina, i když jsem v ní vážně dobrá, učitelka mě strašně chválí, ale neučím se na ní, moc jí nevěnuji čas, ale zvládám to (zatím). Jen vážně někdy se kouknu, když píšeme na celou lekci, ale jinak moc ne:)
Potom veliká radost na mě čekala jednička z matiky!! :))) jooooo:) Bylo to z písemky, poslední dobou hodně píšeme písemky, i když píšeme kontrolky moc nemám čas se na tu matiku tolik učit..:(
A potom normální v pohodě předměty!:) možná to zní divně, ale mě se zdá pondělek nejméně náročný den na učení, nevím proč, ale nesnáším pátek, hrůza!!

Domů jsem nějak moc nespěchala, jelikož se trénink zrušil, sedla jsem si a chvíli si povídala s mamkou, která měla volno a potom si dala oběd...S mamkou jsme chvilku hrály Pixwords, celkem chytlavá hra:D
Taky jsem si psala s lidma atd:)


Zachvilku se půjdu asi učit, nechce se mi:(
Píšeme z Biologie (přírodopis), ale chci to dát na 1 nebo 2:)

Nechci se na to úplně vykašlat:)

Potom normální večer:)

Lilian xoxo♥


1 komentář:

  1. Tak treba bez na jiny blog a napis tam ten tvuj... kdyz tu nemas zadne komenty, tak to neznamena, ze tu nikdo nechodi ne?
    :-) :-) :-) :-) nic ve zlem...:-)

    OdpovědětVymazat