14.03.14

Polyvore

Ahojte:)
Jsem zde s novým článkem, který je recenze:)

Je to recenze na stránku polyvore.com


Vyrábí se tam různé outfity, dekorace do domu atd.
Podle mě je tato stránka vážně skvělá pro lidi, které baví dělat různé wishlisty, outfity atd:)

Na ukázku Vám ukážu pár mých výtvorů:)
Není to profesionální, ale ukázat Vám to ukážu:D:)
Ukážu Vám jen pár, jelikož jsem jich vytvořila okolo 60 asi za 4 měsíce (nějak tak) :D


Tady tohle je to, jak se teď hodně nosí ty HARD a GOLD styly:D:)

Některé se mi líbí, ale ty ostatní jsou až moc HARD:D Tunely v uších, vlasy na ježka, MONEY€
atp:D:)


Tohle je takový fitkový outfit, líbí se mi :)

Tohle je taková koláž se jménem ''personal style♥''
Je taková normální a líbí se mi ten obrázek s těmi vlasy

Někdy dělám takové strašně velké atd:)
Líbí se mi to, je to takové podzimní-zimní 
a
miluju
YANKEE
CANDLE
♥♥♥♥

Tak to byl celý článek o mé oblíbené stránce polyvore.com 
Určitě Vám ji doporučuji:)

Lilian xoxo

1 komentář: