25.03.14

Moje oblíbené aplikace aneb co mám v mobilu?

Ahojte!:)

Přirostly my návštěvy a za to moc děkuji♥♥
Prosím zanechte i jakýkoliv komentář třeba, jak se mám zlepšit atd..:)

Ale teď k tématu:)

Rozhodla jsem se udělat článek o tom, co je v mém mobilu:) Nebudu vypisovat např. zprávy, kontakty atd. :D myslím si že to nemá cenu ;););)



Mám mobil iPhone 5s :) Mám ho od Vánoc a vůbec jsem to nečekala, jak jsem otevřela dárek řekla jsem jen WÁU :D Možná to bylo tím, že jsem svůj starý iPhone 4s rozbila:( spadnul mi ze schodů a nešel zapnout:( Tak mi rodiče nachvilku dali Samsung Galaxy Trend:) Byl to nezvyk, byla jsem zvyklá na iOS a prostě nestěžovala jsem si:) Ale jednou si taťka koupil s mamkou iPhone 5s a já úplně pořád na tom byla, vůbec to nebylo, jako ta 4s:) Možná že kvůli mé závislosti na jejich mobilech to tak dopadlo:)

Ale teď jsem trochu odbočila:D

Takže:)¨
Napíšu jich 9, které jsou nejvíce TOP:-*

Moje nejoblíbenější:)

SNAPCHAT:)
už jsem o něm psala článek:) Mamka už si to stáhla a třeba sedíme vedle sebe a ''snapujem''


INSTAGRAM:)
moc dělo je tato aplikace!! 
přidáváte své fotky a fotit mě strašně moc baví!:)
jsou tam také super rámečky a efekty;);)


RETRICA:)
další dělo aplikace na úpravu fotek:)
s touto upravovací aplikací jsem strašně spokojená

WHATS APP:)
Něco jako od FB Messenger
Super smajlíci:)
Jsem s ním spokojená:!!

SPOTIFY:)
Tak tuhle aplikaci doporučuju stáhout!!
Máte tam několik miliónů písniček ZDARMA!!
Jsou tam snad všechny:))))

PIXWORDS:)
Tak k tomuhle nemusím snad nic psát:D
Znáte ho všichni, všude se dávají fotky typu: Víte? , Poradíte?
:D
:D
TOP!:-*¨

DUMB WAYS TO DIE:)
další super hra, kde zachraňujete fazolky před nebezpečím
Je to někdy drastické:D

BIG DAY:)
Super aplikace na odpočítávání dní:)
Jediná nevýhoda je, že je placená:/

DOBŘÍ HOSPODÁŘI:)
Super hra, kde se staráte o svou farmu:)
Není na Android, ale podobá se HAY DAY:)
to by bylo vše krásný den♥

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat