16.03.14

Deníček 15.3.2014


Ahojte:)

Dneska jsem přišla s deníčkem, který budu občas přidávat:)





Takže dneska je sobota, vstala jsem okolo 9 h. Moc mě to nepotěšilo, jelikož ve škole a na tréninku jsem byla hodně unavená, protože jsem šla ve čtvrtek spát asi v 11:30. Nemohla jsem za to byla jsem pryč:D:)
Ale teď jdu z věci:)


Jela jsem do města na longboardu pro jízdenky a kytku:) Přijela jsem šla jsem na iPad, potom jsem šla na polévku a na špagety:) 

Odpoledne jsem chvíli ležela dívala se na televizi, sjížděla instagram:) Potom jsem zjistila, že nemám umytou hlavu a nějak se mi nechtělo, tak jsem na sebe ''hodila'' suchý šampón a šla na iPad, potom se mi vybil a nechala jsem ho v nabíječce a šla pro MacBook:))

Potom jsme šly s rodiči na návštěvu k mým prarodičům:) Mají hezký domeček, ale oproti nám je celkem malý, takže moc nejsem zvyklá;))

Dali nám večeři, která byla výtečná, potom jsme si šli sednout do obýváku a povídali si:) Hrála jsem si s Denym (pejsek od babičky) a fotila si ho a posílala jsem s ním videa na snapchat:D:)

Potom jsme šli s Denym na zákusek a babička s dědou mi dali balíček, v kterém byl obal na iPhone:O:), poukázka na TapiTea:)) a 1500Kč:) Možná že je i výhoda být jedináček a jejich zatím jediné vnouče.Tím zatím jediné vnouče jsem myslela že teta je podle mě těhotná, nikomu to neříkám ale je jí 28 let a myslím že je na to už dost připravená:) Takže jsem moc ráda za to co mi dali:)

Okolo 20 h jsme jeli domů, jelikož to máme 45 minut cesty:)

Cesta utekla rychle a doma jsem si zalezla do pokoje a zalezla jsem si do koupelny:)
Po výborné koupely jsem si zapla ještě plně nabitý iPad:D a psala si s kámoškama:)

A teď píšu článek na MacBooku a už je celkem pozdě a jsem unavená:) 


Jinak si myslím si že dnešek byl skvělý!!:)

Lilian xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat