28.03.14

Deníček 28.3.2014

Ahojte☺

Nemám moc náladu na psaní článku, jelikož jsem celkem unavená z tréninku, bolí mě koleno:(

Takže uvidíme doufám že to bude OK☺



So
Today

hmmmmm
jsem angličan ☺
promiňte někdy se nechám unést: miluju angličtinu♥

Takže dneska jsem vstala jako vždycky a mamka mě zavolala až se jdu umýt, potom jsem šla na snídani, kde mi dala do školy můj oblíbený jogurt FROOP:-*
A na snídani jsem měla burákové máslo s rohlíkem☻

Ve škole jsme se nečekaně učili, ale bylo vpohodě☺

Po škole jsem rychle běžela domů, kde jsem se převlíkla, vzala si oplatku a běžela na autobus, protože jsem šla na trénink☻
Po tréninku mi mamka dala oběd☺

Potom jsme jeli do obchodu, kde jsem si nakoupila nanuky♥♥♥

Teď jen tak odpočívám a hraju si na iPadu a píšu článek na iMacu☺☺

Večer se asi budu dívat na telku a na vylomeniny☻
A na večeři bude pizza☺

that's all for today☻☻

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat