30.06.14

Hahahahahah

Teď si vyčítám, proč jsem na ten gympl šla:(

Nemám ráda svojí třídu, ale některé lidi mi budou chybět, v pátek jsem měla vysvědčení, jako každá škola☺Šla jsem s 5-ti holkama do palačinkárny 

a potom tři jely pryč a s těma dvěma jsem šla k nám, kde jsme chtěly přespat na zahradě☻

Začalo pršet a mamka říkala, že máme jít spát ke mě do pokoje, protože nechce aby jsme byly nemocné☺

Mamka objednala pizzu☻☻ a byl to večírek,  jak má být♥
S holkama jsem si to moc užila☺
 
Takže promiňte za to, že jsem nebyla na blogu, ale přeci je to můj ''koníček'' a občas si dám delší oddych☺

_________________________________________________________________________________

No a jak to teď bude s blogem?

Jak budu v Americe pár článku napíšu tam, pár přednastavím apod.
Možná bude jen 1 článek týdně, možná dva uvidím☺

Prázdniny si chci užít, jak nejvíc budu moc☺ potom v září budu potřebovat sílu, bude toho hodně:(

V následujícím článku Vám napíšu, co budu podnikat o prázdninách♥

PS: Mám nový Macbook♥
Je to taková ta novota, ale miluju ho♥

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat