06.06.14

My wishlist☻


Ahojte☺

Dneska jsem tady s článek ''my wishlist''

- Nějaké crop topy☺
Strašně se mi to líbí, ale nemám na to moc dokalonalé břicho☻
už nějákou dobu posiluju, nevím, jestli se to dá nazvat posilováním, ale už se mi tam něco rýsuje♥
- Boyfriend jeans
poslední dobou je to hodně IN
a mě samotné se to začíná líbít☺

- ''zahradní kalhoty''
tak tomu říkám já☻
můžou být i kraťasy
Je to strašně hezké a už se to zase začíná nosit"☺
- Obaly na iPhone 5s
viděla jsem poslední dobou moc krásných obalů a určitě si plánuju nějaké koupit!
Mám jen jeden a ten už je trošku oškrábaný☻



jelikož mám bílý moc by se  tyhle k němu moc nehodily☻
protože to je okolo černý



- Backpack
už jeden batoh Backpack mám a jsem vážně spokojená!
Takže si myslím, že se pár nějakých nových objeví v mé sbírce♥

- Conversky
prostě potřebuju obyčejné, bílé, kotníkové conversky, jedny mám, jsou modré, ale okopané☺☻
- Stříbrné hodinky
poslední dobou se mi moc začaly líbit takovéhle hodinky♥
jelikož mám v srpnu narozeniny, už jsem prosila mamku s taťkou, jestli bych si nějaké mohla pořídit, říkali ale, že jsem ještě mladá na takové hodinky, ale co už☻
Doufám že se Vám článek líbil 

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat