23.12.14

Christmas TAG

Ahojte!
dneska jsem si pro Vás připravila Christmas TAG, vím není to nějaká novinka, nebo bůh ví co, ale myslím, že takovýmto článkem se na den před Vánoci nic zkazit nedá!:-)

1. Jaký film je v období Vánoc Tvým nejoblíbenějším?
Jak už jsem psala miluji Sám doma, dneska jsem se dívala na mého milovaného GRINCHE!!
Taky některé české klasiky, ale ráda se kouknu i na filmy, které nemají Vánoční tématiku!:-)

2. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční barva?
K vánocům mi sedí červená, zelená, bíla, zlatá:-)

3. Máš adventní kalendář? Kdy se začínáš těšit na Vánoce?
Ano, letos mám adventní kalendář milka:-) na příští rok bych si chtěla udělat/koupit vlastní, do kterého si budu dávat své dárečky:-)
Začínat se těšit? No asi 2-3 týdny před Vánoci:-))

4. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Ráno jsem ve svém pyžamu, domácím oblečením, ale večer se slavnostně oblékneme, přeci je to den, na který čekáme celý rok:-))

5. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?
Tohle je těžká otázka, nechtěla bych urazit, ráda bych dala nějaký společný, nebo někomu a tam bych napsala, že je to stejně pro všechny(:D) ale asi mamce:-) dělá pro mne a taťku první poslední:)

6. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?
Jsme v Česku, takže určitě večer:-)otevíráme okolo 18h:-))

7. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?
Chaloupku ne, ale určitě bych někdy chtěla:-))

8. Co děláš o Vánočních prázdninách?
Jsem doma pohoda, s rodinou, nějaké výlety, procházky apod.:-)

9. Máš nějaké Vánoční přání?
Nějaké přání, které bych nutně potřebovala? 
asi ne, přeji si jen dárky, bez kterých bych se určitě obešla

10. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční vůně?
Skořice, perníčky, určitě by se toho našlo mnoho

11. Jaké je Tvé oblíbené Vánoční jídlo/pochoutka, jak vypadá tvá štědrovečerní večeře?
pochoutkou je určitě cukroví:o), které nám rodina z Anglie donesla mnoho:-)
a jídlo je určitě hrachová polévka, bramborový salát, řízek:-)
Máme na výběr mezi lososem, kaprem, řízkem:-)

12. Symbol Vánoc?
Vůně, stromeček?:-)

13. Jak vypadá tvůj Štědrý den?
To se dozvíte v zítřejším článku!:-)

Tak doufám, že se vám TAG líbil!!






Lilian xoxo♥




Žádné komentáře:

Okomentovat