06.12.14

Diary 6.12.2014

Ahojte!



Dnešní článek jsem se rozhodla udělat takový ''relaxační''

Bude o tom co se poslední dobou dělo, bude dít atd.:-)


Dneska jsem po dlouhé době měla čas, abych si v klidu sedla k Macbooku a napsala článek:-)

Minulý týden byla 1. adventní neděle a proto jsem se rozhodla vyzdobit si pokoj:-)
Nedávno jsme byli v Ikei, kde jsme nakoupili svíčky (které používáme spíše na ozdobu:)), mamka kupovala nějáké deky, hrníčky apod. potom jsem si koupila vánoční světýlka, kterýma jsem si v neděli ozdobila pokoj:-) jedny jsem už měla z loňského roku, ale potřebovala jsem ještě jedny:-)




Po celkem náročné práci, jsem byla s výsledkem velmi spokojena:-)
Poté jsme se šli podívat na rozsvícení Vánočního stromečku u nás ve vesnici:-))


Ve škole se nic moc nestalo, jen samé učení a učení,..
Ve čtvrtek jsme byli se třídou v divadle, do kterého jsme se museli pěkně obléknout, nebyl problém, jen byla zima, takže to nebylo moc dobré:dd

Ale jinak byl tento týden skvělý!!!
S holkama z tanců jsme si užili strašné srandy a jsou vážně super!

Taky se těším na 22.12.2014 kdy přiletí na letiště Václava Havla rodina:-)

Strašně se těším""
Už více, jak půl roku jsem je neviděla a doufám a věřím, že tyto Vánoce budou super!


Určitě mi piště na mail lilianxoxo8@gmail.cz nebo do komentářů, jak slavíte Vánoce, jestli si zdobíte pokoj, co si přejete apod.:)

Mějte se krásně a užívejte si krásný prosinec♥

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat